The facts

Lieve familie, vrienden,collega's, iedereen,

Op moment van schrijven nog 28 dagen en dan begint het: ons avontuur van een half jaar reizen over de halve wereld. Veel staat nog niet vast van waar we precies heen gaan en wat we daar allemaal gaan doen en dat is maar goed ook. Hier een aantal handige feiten die we al wel weten:

Reisdata

Vliegreis heen:

25/02/2011: Amsterdam - Riga - Moscow (14:10 - 21:40)

Trans-Mongolië Express:

27/02 - 03/03: Moscow - Irkutsk (Balkaimeer, Rusland)

05/03 - 07/03: Irkutsk - Ulan Bator (Mongolië)

10/03 - 11/03: Ulan Bator - Beijing (China)

11/03 - 25/08: China, Vietnam, Laos, Thailand, Cambodja, Maleisië, (Indonesië), Singapore

Vliegreis terug:

25/08/2011: Singapore - Dubai - Amsterdam

Adressen

Adres tot vertrek en na terugkomst:

Verlengde Lodewijkstraat 14B, 9724 EK, Groningen

Postadres:

Boterdiep 173, 9714 DZ Groningen

Internet

e-mailadressen:

hansduursma@gmail.com

ypievanderveen@gmail.com

Websites:

www.hansenypie.reismee.nlVerhalen, foto's en kaart. Schrijf je in voor de mailinglist en reageer op onze stukjes en foto's.

www.hansduursmafotografie.nl Het fotoportfolio van Hans. Naast oude foto's ook de mooiste foto's van de reis.

www.youtube.com/user/hansduursmaFilmpjes! Leden van dit kanaal krijgen mail als er een nieuw filmpje op staat.

We zien iedereen graag nog eens voor we weg gaan en hopen dat je ons digitaal volgt tijdens onze reis. Laat vooral wat van je horen, want ondanks dat we genoeg beleven, zijn we ook nieuwsgierig naar wat er thuis speelt.

Groetjes,

H&Y

esther

dat ziet er geweldig uit, enkele landen zijn we ook geweest en enkelen staan zeer hoog op ons verlanglijstje. We zijn dan ook erg benieuwd naar alle reisverhalen en gaan jullie zeker volgen. Tot zondag !

Fokje

Met een gezonde dot jaloerzie zal ik jullie prachtige reis volgen... Ontzettend veel plezier, nieuwe indrukken, geuren en kleuren toegewenst!!

AJ

Hans ik mis de samenwerking nu al.
Met dit medium zijn jullie toch nog een beetje in de buurt.
AJ

Rolf

Toppers,

Dat klinkt geweldig! En btw, wij vliegen op 6 april van de Filipijnen richting Vietnam, dus samen ergens een kokosnootje legen moet toch te regelen zijn!

groet

Rolf

Mart en Regina

Hoi Hans en Ypie,
leuk dat jullie ons uitgenodigd hebben om jullie te volgen.
Dat gaan we zeker doen!
Goede reis.

RobJan & Bettina

Hallo Hans & Ypie
Wat een avontuur !
Alvast een goede reis toegewenst (al duurt het nog even...) Wees voorzichtig en blijf gezond.
Groeten van ons

Areke

Salut Hans & Ypie,
Een half jaar avontuur! Heel veel reisplezier samen en leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen!
Groetjes + liefs,
Areke

Hanneke en Michaël

Hé globetrotters,

Wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie!! Echt leuk dat we zijn uitgenodigd om jullie te volgen. Dat gaan wij zeker doen (met een tikje jaloezie..hihi)

Ik verwacht wel een foto van jullie op een parel-wit strand, jullie gebruind, met een grote glimlach, een heerlijke cocktail en dit alles vanuit een hangmat. Deal?

Ontzettend veel plezier toegewenst en succes nog even met de voorbereidingen.

Xxx Han en Mich

piet en ingrid

hey avontuuriers, dit wordt weer een reis om nooit meer te vergeten, wij wensen jullie dan ook alle goeds en gezondheid toe tijdens de reis.

Eggo en Wiesje

Hey reisbeluste jongelui
Wij wensen jullie daar een supertijd toe,en geniet van alles wat jullie onderweg tegenkomen.
Maak veel foto,s een kostbaar bezit voor later.
Doe voorzichtig en kom gezond en wel weer terug.
Fijne reis
groetjes van ons

Inge

Hey hans en ypie,

Het is bijna zover, de reis waar jullie al zo lang naar uitkijken. We zijn heel erg benieuwd naar jullie verhalen en gaan ervan uit dat jullie alleen maar gaan genieten en met veel mooie ervaringen weer thuis komen. We vinden het tegek dat jullie dit gewoon gaan doen, want zeg zelf de meeste mensen hebben het erover maar het komt er maar niet van. Dus geniet van wat jullie zien maar ook van elkaar. En vooral pas goed op elkaar. Enne ypie ik vind het leuk dat we weer zo'n contact hebben, vind het dan ook een rotstreek dat je nu gaat....

GENIET

dikke knuf van mij en michiel en van onze mooie kids

rika en jan

Hallo Hans en Ypie,

Ook wij willen jullie een hele fijne reis wensen, geniet ervan! maar dat gaat zeker lukken!

groetjes
Jan en Rika

wieke

hee der, ik folgje jimme. miskien kin ik as bagage mei
grtjs fan de zijlstra's en genietsje erfan.

W

Jurien

Hans en Ypie,

heel veel plezier op jullie prachtreis! maak er een onvergetelijk avontuur van en ik kijk uit naar de verhalen als jullie weer terugkomen. hoewel dat moment nog maar lang mag duren voor jullie!

groeten jur

Ate, Astrid & Robin

Het is begonnen ! Mooi om jullie te zien vertrekken en we kijken er naar uit om jullie weer op te halen. Geniet in de tussentijd van dit mooie avontuur. Hou elkaar warm in de Mos-kou !

Mem

Hallo Hans en Ypie
Nu we jullie hebben uitgezwaaid is jullie droomreis begonnen. Wees voorzichtig en heb maar veel plezier. we kijken uit naar jullie verhalen en foto's

Lukas

Enjoy! Ik lees mee.

Lourens

Ik mis jullie. Hoe lang nog?

mark

heel veel plezier en geluk samen. mark

Sander

He Ypie en Hans,

Prima dat we nog geen foto's en verhalen zien. Dat betekent dat jullie het drukker met reizen en ervaren hebben, dan met het vertoeven in ranzige internetcafes.

Veel plezier!

Linda

Hoi Hans en Ypie,
Heel veel plezier op jullie reis!

Ate

Dag Hans & Ypie,

En .. al in China ? "Als u met OV-chipkaart reist en Beijing u eindpunt is, vergeet dan niet uit te checken"

The one and only INGEPINGE

Ik verwacht een aantal zeer vreemde, originele, acrobatische, creatieve foto's van jullie op de Chinese muur! XXX

Klaasje

Ik doe maar even een bericht, want het lukt Hans en Ypie op het moment niet om een reisverhaal op hun site te zetten. (censuur?) blijf geduldig, er komt vanzelf een verhaal en foto's. Geen bericht is goed bericht.

esther

even andersom een update voor jullie daar in het verre... we hebben ons huis verkocht zoals het er nu uitziet dus waar de volgende bbq zal zijn is nog even een ??? in ieder geval in het mooie Twente...
pas goed op elkaar en we hopen snel wel weer iets te lezen

Wieke Zijlstra

hee leafe minsken, wat n moaie ferhaal, oer t ferhaal oer die hun is folgens mij ek op de tv west. sil t noch wol efkes opsylje. ik hald jimme site yn de gaten. ha n protte wille en genietsje fan alles. grtjs fan de hiele fam Zijlstra

floor de nobel

sorry sorry sorry ik was heel druk haha
hoe gaat het daar ??? hebben jullie het leuk ??? komen jullie weer een keertje ??? ik denk dat het dan in enschede is !!!! ik doe nu aan basketbal hans !!! ik heb net jullie filmpje gezien en het ziet er leuk uit !!!! ik ben jullie nog lang niet vergeten hoor !!!!

xxx Floor

Linda Ham

Hallo, leuk te lezen dat jullie een leuke reis hebben.
Bij ons op school gaat het ook goed, maar de akoestiek is onderwerp van de dag.
De leerlingenraad heeft inmiddels nieuwe leden en we hebben al een paar keer samen vergaderd. Bij wijze van uitzondering helpen we Advendo met het organiseren van een Poolparty (in zwembad Breede!).

Groeten,
Linda (inmiddels vice-voorzitter en helft vd tijd notulist)

Dave and Liz

We are following your trip translated in English - enjoy and travel safely.