Per hondenslee door Siberië

Hallo Nederland!

Nog geen grote verhalen na een week maar we willen jullie alvast mee laten genieten van een hoogtepuntje. Nu nog in Rusland, vanavond richting Mongolië en volgende week in Beijing. Dan zullen we een verhaal posten. Hier alvast een teaser: http://www.youtube.com/watch?v=icC1dsWlSEo

We hopen dat het met jullie allemaal goed gaat, het is hier in ieder geval fantastisch!

Hans en Ypie

Esther en Co

Hee Hans en Ypie!

Leuk een berichtje van jullie te lezen. We hadden de reis naar Moskou van Klaasje gehoord (lang leve de kleurtjes van de metro...) Lekker taaltje he dat russisch.

Kunnen jullie je wat redden met het engels daar? Hoe bevalt het reizen per sib.trein?

Wat super dat jullie zo'n filmpje maken!
Ziet er geweldig uit! We are al little bit jealous :-)..

Op naar het volgende verhaal. Goede reis naar Mongolie..volgende filmpje paardrijden op de kleine Mongoolse paarden??

Goede reis en rustig an!

Leafs Esther Willem en Meike

Merel en Olf

Hey toppers!!!

WOW Vet gaaf man!! Als de rest van de reis ook zo wordt, dan zouden wij echt niet meer terugkomen... ;-)

Veel plezier verder!!!

Dikke kus ons

Sanne

Super leuk filmpje !! Kan niet wachten op een uitgebreid verhaal !!

dikke kus

Jannouk

O wat geweldig om te zien. Koud maar super. Leuk jullie te zien genieten. En dan te weten dat je nog veel meer leuke dingen zal gaan zien en beleven.
Veel plezier en geniet ze!

stubbe

mooi hoor!!! en wat cool zeg, met die honden!! ik ben jaloers... wij zitten nog tussen een paar dozen, maar de grote verhuizing is wel klaar.

kus