Wereldreis Hans en Ypie deel 2: China

Reacties

Reacties

Woudstraatjes

Leuk filmpje en shots!! Mis alleen Ypie al kluivend aan haar kippenpootje..

Super zon impressie, we genieten met jullie mee!

Hanneke en Michaël Haarlem

WOW!!!!!

Leuk om jullie te horen en te zien dat het geweldig is daar!! Ga zo door...

Xxx Hanneke en Michaël

Ate

Mooie film ... Hans, nog een paar weken en je mag Afghanistan in met je baard.

Dennis K

Ziet er echt geweldig mooi uit allemaal! Wat een ervaring zal dit voor jullie zijn. En ik mis inderdaad nog Ypie en de kippenpoot! :P

Veel plezier met het vervolg van de reis en ben benieuwd naar het volgende filmpje!

Groeten uit het zonnige Groningen

Ellen de J

Haha, die kippenpoot! Erg leuk filmpje weer!
x

Willem en Wilda

Wat een enorm verschillende vormen van natuur en architectuur. Mooi aan ons doorgegeven. Ypie, nog steeds niet voorbereid op een vraag van Hans om even iets te zeggen bij de Video? Maar weer bedankt! Hoi, hoi.

Petra

Wauwww!!!!

Merel

Mooie filmpjes, leu!!! Prachtige indrukken! Alleen het stukje op de fiets is me niet helemaal duidelijk, zouden jullie dat nog een x over kunnen doen?!? ;)
Dikke kus!

ingepinge

Wat een fijn filmpje :D
Wauw, dat gebied rondom die Li rivier ziet er echt ZO mooi uit, supermooie foto's ook daarvan!!
En ook van de chinese muur natuulk. Dat kippenpootje is echt te ranzig trouwens, huuuuuu. Arme Ypie. Ik zou die vent nooit meer durven kussen ;-). You know where his mouth's been!

Oh ja en wat betreft zelf koken: ik weet het goed gemaakt: als jullie terug zijn, mogen jullie heeeeel vaak voor mij koken! Joepie! Als jullie NU geen heimwee krijgen.....!
Hahaha.

Heel veel liefs, keep m coming, de filmpjes zijn superleuk.
En fijn om te zien dat jullie altijd lachen :D, volgens mij hebben jullie het prima naar je zin! WOEHOE!

Jos

Echt super toffe film weer! Ga zo door met jullie toffe trip!

Geert Oosterloo

Indrukwekkend. Wij maar zwoegen. (voorbereiden op sportdag, korfbal) Voetbaltoernooi is goed verlopen. Mooie bekers.

Groet,

Geert

Annie

Prachtig,prachtig,prachtig!!!! T is dot ik net sa lang fan hus oa kin (tink ik) mar ik bin echt wol wat jaloers!! Sjocht der echt prachtig ut allehjer!!
En idd dat pikepootsje ieeeeuw!!!!! Echt goor!!!
Mar fjirder een hartstikke leuk filmke wer!! Echt leuk om alles sa wat mei te beleven.
Lekker geniete en tot t volgende verhaal!!

Annuska

Wat een geweldig mooie beelden. Ik geniet met jullie mee! Veel plezier nog.

Peter Sir

Wowie! koel hoor.... nou ik stuur jullie ook een filmpie over leeuwarden hoor.... wil niet dat jullie iets missen hier!!

Sander

Wat een avonturen. Super man! Met zulke beelden zijn we er bijna bij...

Doe voorzichtig en have fun!

Marije r.

heey meneer,,

oohh wat ziet het er leuk uit,
ik wil er ook wel zijn.
jarloers.. haha
u bent lekker daar en wij zitten in de lekkere hete lokalen nog te werken.
veel plezier verderr

groetjes marije,.

Marije Willemse

Hoi!

Wat ontzettend leuk om jullie zo te zien! En wat een geweldige omgeving.
Geniet er van!

Groetjes Marije Willemse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!