Wereldreis Hans en Ypie deel 4: Cambodja

Reacties

Reacties

Ingepinge

Wat een leuk filmpje :D die kindjes die dansen echt goed! Superleuk! Jammer dat ik dat niet heb gezien....
Maar ja je kan niet alles zien he...

In Laos heb ik nog ergere busreizen gehad dan in Cambodja, dus hou je vast! (Ik hoop het niet natuurlijk...)

Dat huisje aan het strand zag er ook echt geweldig uit! Hmmmmmm hier regent het heerlijk pijpenstelen....
Veel plezier jongens! xxx

Bettina&RobJan

Hallo alletwee
Wat weer een prachtig verhaal en geweldig filmpie !!
Af en toe komen bekende plaatjes voorbij...Inge 2010 dus.....
Blijf gezond en zorg goed voor elkaar...geniet ervan!!!

Peter 'Sir'

jullie zijn wel huge daar zeg. Ik moet waarschijnlijk op het dak van de bus straks....

tot de volgende knoop!

Anneke Kroeske

Wat weer fantastische beelden...vooral die voeten met die mooie nagellak...dat vonden die visjes vast interessant! Goede reis verder en ik wacht vol spanning de volgende beelden af. waar gaan jullie nu naar toe???

Ate

De vis uit Cambodja heeft ineens een rare bijsmaak ... maar gelukkig nog niet zo gevaarlijk als de gemiddelde komkommer.

Ellen de J

Hard gelachen om de voetknabbelende visjes, Ypie bewondert om haar slak-eetkunsten en heel jaloers op het hutje aan het prachtige strand. Wát een gaaf filmpje weer!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!